2 կիսամիակ
Անհատական Առաջադրանք Նախաքիծ 1
1).3y2-5y-8y2+12y+6y2-7y=2y2
2).5a3b2-9b4-(3a3b2-4b4)=5a3b2-9b4-3a3b2+4b4=2a3b2-5b4
3).x(y+z)+Y(z-x)=14(-37+(-29))+(-37)(-29+14)=-518-406=-924+(-1073+518)=-924-555=-1479
4).ա)0,4b4c3x7*(-25c4x2b)=-10b7c7x9 բ)(3-5y3)(2-4y3)=6-12y3-10y3+20=6-2y3
5)ա)(-12p6)4=-4p24 բ)(a5b2)3(a3b4)=a15b6*a6b8=a21b14
Նախագիծ 2
Քանի, որ երկուսին էլ համապատասխանում է 5 թիվը, ապա կդնենք 5-ը
5+6+5+2:36
Ցուցչային հավասարումներ և անհավասարումներ
Բնական ցուցիչներով աստիճանային ֆունկցիա
Աստիճանային ֆունկցիա կոչվում է f(x) = xa որտեղ a-ն 0-ից տարբերթիվ է:
Բնական ցուցիչով ֆունկցիան աստիճանային ֆունկցիան շատհատկություններով նման է գծային ֆունկցիային, երբ n-ը կենտ է, ևքառակուսայինին` երբ n-ը զույգ է:
n-ը կենտ դեպքում, ֆունկցիայի հատկությունները`
1. Ֆունկցիայի որոշման տիրույթն անբողջ թվային առանցքն է` D(f) = (-∞; ∞)
2. Ֆունկցիան կենտ է` f(-x) = (-x)n = -xn = -f(x), հետևաբար`ֆունկցիայի գրաֆիկը համաչափ է կոորդինատների սկզբնակետերինկատմամբ:
3. Ֆունկցիան ունի մեկ զրո` f(0) = 0
4. Ֆունկցիան դրական է, երբ x պատկանում է (0; ∞) և բացասական`երբ x պատկանում է (-∞; 0):
5. Ֆունկցիան աճում է ամբողջ թվային առանցքի վրա:
Ենթադրենք` x1 < x2 և համոզվենք, որ f(x1) < f(x2): Դիտարկենք երեքդեպք`
ա) 0 ≤ x1 ≤ x2, ապա ըստ բնական ցուցիչով աստիճանի հատկության` f(x1) ≤ f(x2):
բ) x1 < 0 ≤ x2, ապա ըստ 4-րդ հատկության` f(x1) < 0 ≤ f(x2):
գ) x1 < x2 ≤ 0, ապա –x1 > -x2 ≥ 0, հետևաբար f(-x1) > f(-x2), որտեղից,ֆունցկիայի կենտությունից հետևում է, որ` -f(x1) > -f(x2), => f(x1) < f(x2):
6. Ֆունկցիայի արժեքների բազմությունը ամբողջ թվային առանցքնէ` E(f) = (-∞; ∞):
Ֆունկցիան անսահմանափակ է և չունի մեծագույն ու փոքրագույնարժեքներ
կենտ
զույգ
Դիտարկենք պարզագույն ցուցչային հավասարում` ax=b, որտեղ a>0, a≠1
Քանի որ f (x)=ax ցուցչային ֆունկցիայի արժեքների բազմությունըբոլոր դրական թվերի բազմությունն է, հետևաբար
եթե b>0, ապա հավասարումն ունի մեկ լուծում:
Օրինակ.
3x=27
3x=33
x=3
եթե b≤0, ապա հավասարումը լուծում չունի
Օրինակ.
6+2x=-10
2x=-10-6
2x=-16
Լուծում չունի
Օրինակ` սա հավասարում է, որը աստիճանի հիմնականհատկությունների օգտագործմամբ բերվում է պարզագույն ցուցչայինհավասարման:
5(9x+12)=25(4x+62)
5(9x+12)=52(4x+62)
5(9x+12)=5(8x+124)
9x+12=8x+124
x=112
Ստուգում.
9*112+12=8*112+124
1020=1020
Աստիճանային ֆունկցիա կոչվում է f(x) = xa որտեղ a-ն 0-ից տարբերթիվ է:
Բնական ցուցիչով ֆունկցիան աստիճանային ֆունկցիան շատհատկություններով նման է գծային ֆունկցիային, երբ n-ը կենտ է, ևքառակուսայինին` երբ n-ը զույգ է:
n-ը կենտ դեպքում, ֆունկցիայի հատկությունները`
1. Ֆունկցիայի որոշման տիրույթն անբողջ թվային առանցքն է` D(f) = (-∞; ∞)
2. Ֆունկցիան կենտ է` f(-x) = (-x)n = -xn = -f(x), հետևաբար`ֆունկցիայի գրաֆիկը համաչափ է կոորդինատների սկզբնակետերինկատմամբ:
3. Ֆունկցիան ունի մեկ զրո` f(0) = 0
4. Ֆունկցիան դրական է, երբ x պատկանում է (0; ∞) և բացասական`երբ x պատկանում է (-∞; 0):
5. Ֆունկցիան աճում է ամբողջ թվային առանցքի վրա:
Ենթադրենք` x1 < x2 և համոզվենք, որ f(x1) < f(x2): Դիտարկենք երեքդեպք`
ա) 0 ≤ x1 ≤ x2, ապա ըստ բնական ցուցիչով աստիճանի հատկության` f(x1) ≤ f(x2):
բ) x1 < 0 ≤ x2, ապա ըստ 4-րդ հատկության` f(x1) < 0 ≤ f(x2):
գ) x1 < x2 ≤ 0, ապա –x1 > -x2 ≥ 0, հետևաբար f(-x1) > f(-x2), որտեղից,ֆունցկիայի կենտությունից հետևում է, որ` -f(x1) > -f(x2), => f(x1) < f(x2):
6. Ֆունկցիայի արժեքների բազմությունը ամբողջ թվային առանցքնէ` E(f) = (-∞; ∞):
Ֆունկցիան անսահմանափակ է և չունի մեծագույն ու փոքրագույնարժեքներ
կենտ
զույգ
Դիտարկենք պարզագույն ցուցչային հավասարում` ax=b, որտեղ a>0, a≠1
Քանի որ f (x)=ax ցուցչային ֆունկցիայի արժեքների բազմությունըբոլոր դրական թվերի բազմությունն է, հետևաբար
եթե b>0, ապա հավասարումն ունի մեկ լուծում:
Օրինակ.
3x=27
3x=33
x=3
եթե b≤0, ապա հավասարումը լուծում չունի
Օրինակ.
6+2x=-10
2x=-10-6
2x=-16
Լուծում չունի
Օրինակ` սա հավասարում է, որը աստիճանի հիմնականհատկությունների օգտագործմամբ բերվում է պարզագույն ցուցչայինհավասարման:
5(9x+12)=25(4x+62)
5(9x+12)=52(4x+62)
5(9x+12)=5(8x+124)
9x+12=8x+124
x=112
Ստուգում.
9*112+12=8*112+124
1020=1020
1.ա) f(7)= 726
f(8)=826
f(8)>f(7)
1.գ)f(-24)=(-24)26
f(-23)=(-23)26
f(-24)>f(-23)
2.ա) f(13)=1331
f(12)=1231
f(13)>f(12)
2.բ)f(0.02)=(0.02)31
f(0.01)=(0.01)31
f(0.02)>f(0.01)
42.ա) 3x+2=81
3x+2=34
x+2=4
x=2
42.դ) (√0.5)2-x=32
(√1/2)2-x=(1/2)-5
2-x-1=-5
X=-4
45.ա) 63x+2=62x+7
3x+2=2x+7
X=5
45.գ) (22)x+2=2
* (23)x-1
2x+4=3x-1
X=3
66.բ) (0,2)x-1<25
<(0,2)x-1<25
<(1/5)x-1 < (1/5-2)
x-1<2
x<3
66.գ) (√3/9)x+2≤27
(√3/9)x+2≤(1/27-1) x3
(3/27)x+2≤(3/27-1)
X+2≤-1
x≤-3
84.ա) log25√4
= 2/5
84.դ) log1/749√7=
-2.5
89.ա) log8(x2-9)
x≥ √17
89.բ) lg(1-x2)
x≥-3
99.ա) log27*log72-2=-2
99.գ)log34*log169=3/4
133,A) log4(5x+3)=log4(7x+5)
5x+3=7x+5
X=-1
133,B) log7(6x-1)=log7(4x+9)
6x-1=4x+9
X=5
157,B) log3/5(2x+7)>log3/5(7x-18)
2x+7>7x-18
x<5
157,G) lgX +lg(13-2x)<1+lg2
lgX +lg(13-2x)<lgX+lg2
x+13-2x-x+2<0
2x>-15
Անհատական Առաջադրանք Նախաքիծ 1
1).3y2-5y-8y2+12y+6y2-7y=2y2
2).5a3b2-9b4-(3a3b2-4b4)=5a3b2-9b4-3a3b2+4b4=2a3b2-5b4
3).x(y+z)+Y(z-x)=14(-37+(-29))+(-37)(-29+14)=-518-406=-924+(-1073+518)=-924-555=-1479
4).ա)0,4b4c3x7*(-25c4x2b)=-10b7c7x9 բ)(3-5y3)(2-4y3)=6-12y3-10y3+20=6-2y3
5)ա)(-12p6)4=-4p24 բ)(a5b2)3(a3b4)=a15b6*a6b8=a21b14
Նախագիծ 2
1․Աստղանիշի փոխարեն գրել թվանշաններն այնպես,որ 5+6+*+2։36
5+6+*+2:4x9
13x:4 x-ի փոխարեն կարելի է դնել 3,5,9-ը թվերը
13x:9 x-ի փոխարեն կարելի է դնել 5 թիվը
5+6+*+2:4x9
13x:4 x-ի փոխարեն կարելի է դնել 3,5,9-ը թվերը
13x:9 x-ի փոխարեն կարելի է դնել 5 թիվը
Քանի, որ երկուսին էլ համապատասխանում է 5 թիվը, ապա կդնենք 5-ը
5+6+5+2:36
Комментариев нет:
Отправить комментарий